Często na swojej drodze spotykam ludzi, którzy nigdy nie sprzedawali . Co więcej, deklarują, że nie lubią, boją albo wręcz brzydzą się sprzedawaniem czegokolwiek.
A przecież, zgodnie z klasyczną definicją, sprzedaż to moc skłaniania innych do działania.
Czyli jest to coś, czego potrzebujemy nie tylko chcąc sprzedać produkt czy usługę, ale także przekonać kogoś do jakiejś idei lub pomysłu. Potrzebujemy tego wszyscy.
Ta moc, oczywiście używana w sposób etyczny, jest niezbędna każdemu, kto nigdy nie sprzedawał, ale z jakichś powodów musi to robić, choć boi się, bo nie umie. I także ci zdeklarowani nie-sprzedawcy zwracają się do mnie o pomoc w delikatnym oswojeniu ich ze światem sprzedaży, której potrzebują, by rozwijać swoje biznesy.
Dlatego, wszystkim, którzy chcieliby być skuteczniejsi we wpływaniu na innych, bez natrętnego „sprzedawania”, pomagam zrozumieć istotę skłaniania innych do działania. By sprzedawali nie sprzedając!
W trakcie moich mentoringów indywidualnych i grupowych przeprowadzam ich w sposób bezstresowy do świata ludzi efektywnie wywierających wpływ i motywujących innych, czyli świata zaufanych doradców.
Bo bez umiejętności motywowania innych do działania , nie sposób odnieść sukces w żadnej dziedzinie biznesu. Umiejętność ta przydaje się także w normalnym życiu.